2016. március 22., kedd

Férfi-memória ......avagy Zazi az ágyban! :)

Apró különbségek, amiktől színesebb az élet. És persze totál érthetetlen.


-Ezt nem fogod elhinni! Totál kész vagyok - tajtékzott a telefonban Orsi. -Emlékszel Erikre?
-Perszehogy emlékszem! Mármint arra az ezeréves, valaha voltra gondolsz, ugye?!" Mi van vele?


-Kijelölt a fészen, cseteltünk kicsit, hogy kivel mi történt azóta, majd felhívott.
-És?
-Beszélgetünk, beszélgetünk meséli, hogy mit csinál, mire én rávágtam, hogy ez várható volt.
-??
-A munkája..
-Igen?
-Mire megkérdezi, hogy mi az, hogy várható volt? Hát mondom, hogy mindig is erre készültél....Hallgat nagyokat, magyarázom tovább, hogy ez volt az egyik ok, amiért akkor nemet mondtam a kérdésedre....
-És????
-Azt mondta, hogy Ő ilyeneket sosem mondott és tervezett....
-Nee! Még én is pontosan emlékszem erre a mondatra!


-Hát ez az! Neki basszus, abból a beszélgetésből semmi nincs meg. Azt mondta, hogy azt sem, meg a másik 5 dolgot sem gondolta komolyan soha....
-Ezt tényleg nem hiszem el!!
-És én ezért nem mentem hozzá! -lássuk be, jobb is, nadeeee.....évekig kattogtam ezeken a kijelentéseken! Azt hittem én vagyok a hülye, hogy nem tetszettek az elképzelései.

-És mi lett a vége?

-Nahh...az a legszebb az egészben! Ezek után megkérdezte, hogy nem találkozunk e, mert az viszont nagyon is élénken él az emlékeiben, hogy milyen jókat szexeltünk együtt...
-Neeee!!
-Deeee! Szerinted???!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése