2015. december 23., szerda

Nem vagyok egy hisztérikus alkat. Tényleg nem! NADe basszus!!

Mégis mi a fészkes francot tesznek a pékségekben a kakakós kalácsba??! 


Mesélem, hogy is volt. Kenyeres kosár, benne hófehér vászon...semmi extra, csak ahogy annak lennie kell. 

Nem szokás nálunk, csak most valahogy így alakult. Pékségből jött a kalács. És eljött a hétfő is, ahogy az lenni szokott és vele a szörnyű felismerés. Egy ronda, oltári ronda folt a szép fehér anyagon.

Mosógép, mosás, ahogy minden más is a konyhából és láss csodát! A folt maradt. 
Ahh, basszus! semmi pánik!

- "persze, a hülye vegyszermentességed!" -hallom anyám szavait, szóval a házi főzésű mosószerem nem vette ki. 

"Ok. Legyen."

Jött a mosószapan, a vanish, a mosószóda, a trisó, a JAR ....és végül előkerült a Persil és az Ariel is, de mindhiába. 


"Jó, biztos, én csinálok valamit szarul" 



Ehhez profi kell. Ment hát az ágyneművel együtt a mosodába. 
És most láss csodát! A folt maradt. 

A pánik még mindig korai....gondoltam. Nem elég ehhez a szimpla mosoda, bízzuk vérprofikra. 

Odaadtam hát, a helyi szállodák szennyesét tisztító mosodásnak. És vártam az eredményt. Most már tényleg izgatottan! Tippelsz? Hát igen. A folt maradt.





Ezek után tényleg kissé feszülten és talán a normálisnál kissé összeszorítotabb foggal kérdezem:


Mégis mi a fészkes francot tesznek a kakaóóóós kalááácsba????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése