2016. április 14., csütörtök

(+18) Néha kell egy féktelen éj, két megfelelő idegennel

Ha van, amit érdemes fokozni, hát az, Az élvezet


Mi lehet ennek a legegyszerűbb módja? 
Nem kérdés! 

Duplázd meg a személyzetet!

Ha, azt hiszed, hogy ez a szkifi kategória, olvass tovább!
Betti elmesélte nekünk, milyen egyszerű is ez.

"Jó helyen-jó időben"

...teljesen egyszerű vidéki házibulinak indult. Semmi ilyet ki nem hagytunk volna. A legjobb partik ugyanis mindig az ilyen helyeken voltak. Volt egy jó kis hármas lány-csapatunk, így élveztük általában ezeket féktelen éjszakákat. Mondjuk, mi pusztán, a 'kaja-pia-zene-társaság"-ért preferáltuk ezeket a bulikat, de a valóság ismét bebizonyította, hogy nem vagyunk elég bátrak az elképzelésinkben.

A konyhában (hol máshol?!) épp egy rögtönzött mixertanfolyamon vettem részt, másik két csajjal 

Persze színjózanok már így sem voltunk, plusz az egy-egy korty ebből-abból, szép lassan hatni kezdett.
Röhögtünk, húztuk egymást, nem volt kérdés a fergeteges hangulat.

Észre sem vettük, amikor a kis csapatunkhoz csatlakozott egy pár

Mármint konkrétan egy emberi pár. Meg is döbbentem, mikor egyszer hátrafordultam, ugyanis annyira dögösek voltak. Valahogy egyáltalán nem passzoltak sem a helyszínhez, sem a társasághoz... vagyis annak ellenére, hogy gyönyörűek voltak, pár évvel idősebbnek tűntek nálunk.

Elfogadtak ők is egy-egy 'csinosabb" italt, bár a kreálmányaink, lássuk be, nagyon messze voltak a koktél fogalmától. 

Lassan felvették a ritmusunkat, elkezdtek ők is sztorizni, vicceskedni, húzni egymást.

Kis konyhapartink kezdett lassan egy nagy flörthöz hasonlítani. Volt akinek ez kezdett sok lenni, kinek a vicc, kinek a pia, többen kisomfordáltak a helyiségből.


Mire észbe kaptam már csak hármasban voltunk

Orsi - merthogy így hívták a démoni nőt -, minden kérdés nélkül megfogta a kezem, mélyen a szemembe nézett és megcsókolt. A világ legpuhább, legérzékibb ajkaival. Annyira izgató volt, hogy azonnal viszonoztam a gyengéd közeledést, fel sem fogva a helyzet extrémitását. Hosszan csókolóztunk. Finom volt és visszautasíthatatlan. Úgy éreztem, ezt sosem akarom abbahagyni. 
De, ekkor egy erős kéz megmarkolta a vállam, és kéjesen, egy forrót sóhajtva a nyakamba csókolt András.

Csak ekkor fogtam fel, hogy nem is kettesben vagyunk. Megremegett a lábam... teljesen elgyengültem a váratlan érintéstől.

Összenéztek a vállam fölött, kézenfogtak és a hátsó ajtóhoz vezettek. Egy lépcső volt a ház háta mögött, ami az emeletre vezetett, és én mentem velük, mint egy megbabonázott zombi. Minden józan eszem magára hagyott, de egy pillanatig sem bántam.

Egy nagyobb szobába mentünk, bár körülnézni nem igazán volt lehetőségem

Orsi újra maga felé fordított és pont ott folytattuk, ahol a konyhában abbahagytuk. De most András sem maradt tétlen. Mögém állt és lassan vetkőztetni kezdett. Egy pillanatnyi sietség sem volt a mozdulataiban. Orsi besegített neki a nehezebb daraboknál, meg persze abban ami elölről nyílt. Teljes érzéki egységben, együttdolgozva "kicsomagoltak" és birtokba vették a testem.
Simogattak, csókoltak, úgy kényeztettek, mint még soha senki. Egy milliméter sem maradt a testemen érintés nélkül. Nem tudom, a gyönyörnek milyen megnevezhető fokai vannak, csak arra emlékszem, hogy teljes önkívületi állapotban voltam, mire az ágyat elértük.

Konkrétan azon aggódtam, hogy elájulok 

Nem akartam egy szempillantást sem kihagyni ebből az élvezetből. Éreztem a vágyukat, imádtam, ahogy imádják egymást rajtam keresztül. Lehet, hogy hülyén hangzik, de ez akkor is egy igazi szerelmi együttlét volt részükről!


Mikor az első csodálaton túl voltam, azt éreztem, hogy fogni, csókolni akarom őket én is. Lassan kezdtek teret engedni nekem is


Kis átrendezés után már Orsi feküdt az ágy közepén és én elmerültem gyönyörű combjai között. Életemben nem volt még dolgom nővel, de nem zavarta őket "kezdőségem", vagy lehet, hogy istenadta tehetség vagyok?! Nem tudom...
...de az érzés, ahogy végignyaltam a nedves punciját és meghallottam a hangját, teljesen feltüzelte minden titkos vágyam. Annyira élveztem, ahogy őt kényeztettem. Minden mozdulatomban, csókomban a saját vágyam kelt életre. Vele együtt remegtem a gyönyörtől.

András egy jó ideig csak nézett bennünket, majd mögém térdelve, ellentmondást nem tűrően belémhatolt. Frenetikus volt




Ahogy felnéztem, láttam, hogy Orsi Andrást nézi, ragyogó arccal. A féltékenység egy cseppje sem volt a tekintetében. Színtiszta szerelem volt csak, meg persze elragadtatás és vágy. Egyszerre élveztek el. Elképesztő volt. Orsi remegett a számban, András pedig egy hatalmas és nagyon mély döféssel telelőtt hátulról. Na, perszehogy elélveztem azonnal én is.

Nem hittem el az egészet, de fantasztikus volt. És még korántsem volt vége.



Valamikor hajnalban eszméltem, hogy én se szó, se beszéd nélkül léptem le a földszinti buliból


...és csak reméltem, hogy nem kerestetnek már a rendőrséggel. De, persze fény derült a huncutságra, aki őket ismerte és meghívta a buliba, még véletlenül sem aggódott értem. Tudta, hogy kik "raboltak el" az éjjel és tudta, hogy a lehető legjobb kezekben vagyok.

Együtt mentünk vissza a lenti lakásba és még egy jó kávét is ittunk így hármasban. Kedvesek voltak. Majd udvariasan elköszöntek és kéz a kézben elsétáltak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése