2016. április 8., péntek

"Azért vannak a jóbarátok"

Az elmúlt hetek leg "no/nő-kommentebb"  története, a barátságról


De mindenesetre, Jutka életének legjobb sztorija. Legalábbis eddig.

"Főiskolás évünk utolsó évében....sok-sok élménnyel a hátunk mögött, nekem még volt egy nagy vágyam. Gyakran, legalábbis az átlagnál talán kicsit illetlenül gyakrabban, motoszkált a fejemben az a bizonyos édes-hármas.


Persze kezdőként és amatőr műkedvelőként csak úgy tudtam elképzelni, hogy 2 teljesen ismeretlen férfi, egy spontán találkozás és én csak "megadom" magam a dolognak.

Vagyis az nagyon távol állt tőlem, hogy én ezt magamnak megszervezzem. 

Olyan nagyon bénának tűnt. Csak megélni akartam, belesodródni, hagyni magam.
Szóval egy lépést sem tettem az ügyben, csak álmodoztam....illetve egyet azért mégis. Egy kicsit részeg éjszakán, valószínűleg elkotyogtam a kis titkos vágyam az én drága-drága Timi barátnőmnek.

Éltük a fantasztikus hétköznapjainkat, ami lássuk be azon kívül, hogy néha bementünk egy-egy előadásra és megpróbáltunk túljutni a vizsgáinkon, semmi másról nem szólt, mint a vegytiszta bulizásról. Konkrétan "haverok-buli-fanta", jó sok vodka és még több szex.

Egy ilyen szokásos laza éjjelen, Timi kiszólít a konyhába....

Tele a lakás emberrel, meg a a terasz is, késik a pizza, üvölt a zene, épp flörtölök már javában...."mégis mit akar?? ! Nem fogok kenyeret vajazni, vagy bámi ilyen hülyeség!"

Persze megyek, mert jófej vagyok, de nem örülök, hogy ott kell hagynom friss "szerelmem"....



-Igen? -kérdezem sürgetve
-Bejön neked a Sebi?
-Mivan?? Nem úgy néz ki?! Ha nem hívsz ide, már a szájában lenne a nyelvem! -nem értettem....
-Akkor jó. Gyere! Mutatok valamit! -még azt sem tudtam mondani, hogy bakfitty, megragadta a csuklóm és húzott maga után a szobája felé



Kinyitotta az ajtót és se szó, se beszéd maga elé tolva, betuszkolt a szobába. 

Az ajtó becsukódott mögöttem.

Félhomály volt, de gyorsan megszokta a szemem és láttam, hogy a Sebi ott ül a kanapén. Kinyújtotta felém a kezét és maga mellé húzott. Leültem és azonnal vadul csókolózni kezdtünk. Rohamléptekkel haladt a ledöntésemmel, pillanatok alatt alig volt rajtam ruha. Őrülten izgató volt, ahogy lerohant. Éreztem, hogy nagyon fel van pörögve és tetszett, hogy ennyire lehengerlő. Teljesen átadtam magam neki, imádtam, ahogy hozzám ér. Végigcsókolt durván, markolt keményen és amikor beleharapott a mellbimbómba sikítva elélveztem. Mint egy gyorsvonat, úgy rohant át rajtam ez a pasi.

Muszáj volt mosolyognom.

Szerencsére nem hagyott sokáig parlagon. Rámnézett, mosolygott ő is, de a keze közben már indult is új kalandot keresni a testemen. Belendültem én is és lehúztam róla a nadrágot és szorosan megmarkoltam keméy farkát. Termetes darab volt, aminek titkon megörültem persze, bár bevallom a kinti kanapén volt már egy csekkoló mozdulatom.

Gyönyörű teste volt. Talán ez volt az egyik legfőbb oka, hogy főként sportolókkal kezdünk?! Na nem teljesen tudatosan, de valahogy mostanában tényleg úgy nézett ki, mintha e szerint válogatnánk. Végigcsókoltam a mellkasát, lassan haladva le a hasán át borotvált ágyékáig. Imádnivaló feszes, napsütött bőre volt. És elképesztő illata. Kiélveztem minden pillanatát. Ahogy a számhoz ért teljesen elolvadtam. Őrülten kívántam.

Visszatértem a hasára kicsit feltérdeltem és lehúztam az alsónadrágját is. 

Imádom nézni, ahogy az álló farok előugrik a gatyából. Annyira motiváló ahogy tettrekészen előáll. Nem? DE

Azonnal a számban akartam érezni. Nagyon finoman, de határozottan becsúsztattam olyan mélyen amennyire csak tudtam. Tökéletes volt. A formája a mérete, az egész. Rögtön odáig voltam. Csókolgattam, nyaltam, szoptam, szeretkeztem a számmal vele. Megfogta a hajam, igyekezett lassabb tempóra bírni, de elképesztően élveztem.

És ekkor.....

Valaki benyúlt a lábaim közé hátulról és elkezdett simogatni. A testem önkéntelenül is összerándult. Megpróbáltam hátrafordulni, de akkor Sebi szorosan megfogta a fejem és durván mélyre tolta a farkát a torkomig. Nem tudtam megmozdulni. Egyszerre volt izgató és őrülten félelmetes.


2, 3, 4.....

Miközben tele volt a szám egy gyönyörű farokkal egy ismeretlen valaki mögöttem megállíthatatlan orgazmusra kényszerített. Hát nem tartott sokáig míg célba ért, az biztos. Meg másodszor és harmadszor, meg még ki tudja hanyadszor sem. Egy idő után a kezét lecserélte a farkára és így folytatta. Elképesztő élmény volt. Miután számtalanszor remegve elélveztem, Sebi elengedett és hagyta, hogy levegőhöz jussak végre.


Persze azonnal hátrafordultam és megláttam Gábort. 


Azt a Gábort, akivel egyszer már volt egy röpke kalandunk és valóban terveztem, hogy megismétlem vele....szóval megörültem neki. Igazán pont a tökéletes ember volt erre a kalandra.

Sokáig gondolkozni nem hagytak és persze én sem ezt szerettem volna, úgyhogy a cinkus összenézés és az illedelmes köszönés után folytattuk azt, amiért végülis ebben a kis szobában voltunk mi hárman együtt. A kezdeti héven túllépve, most már sokkal kifinomultabban, tényleg egymásban és a plusz egy fő nyújtotta gyönyörökben úszva.

Természetesen Timitől kaptam ajándékba, hogy megszervezte a kényem-kedvemre ezt a remek is hármast. Amit persze azóta többször is megköszöntem szépen ;-)

Hát lássuk be, egy igaz barátnál kevés klasszabb dolog van az életben :-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése