2016. július 4., hétfő

(+18!) Na ez történik, ha a Halálbiztos a kedvenc filmed

Most olyat írok le, hogy nem tudom Tarantino vagy Kovi lesz -e rá irigyebb


Száguldós sztory Reni mesetárából:

"Nem tudom mi a franc tört rám. Még életemben nem csináltam ekkora baromságot.
Biztos a hirtelen lehűlés, vagy a kevés alvás, mindegy, oltári nagy kretén voltam.

Autós történet, de gondolom a címből kiderült...


Szóval kocsival mentem szépen a dolgomra egy nemtúl vidéki kisvárosban. Egyszercsak elém került egy tötymörgős pöcs. Konkrétan az volt. Már a második körforgalomnál fékezett rohadt rossz ritmusban és teljesen indokolatlanul. Elborult az agyam és gondoltam adok neki egy-két úrvezetői leckét, meg közlekedés illemtant, csak úgy gyorstalpalós stílusban.

Elkezdtem menni utána


Na jó, nem csak simán mentem utána, hanem elkezdtem tolni. Úgy rendesen. Csodálkoztam, hogy egyáltalán kapcsolt, mert elég balfasznak tűnt elsőre, de észrevette magát és elkezdte nyomni a gázt. Már nem voltam annyira dühös, kezdett tetszeni a dolog, így a következő körforgalomnál hagytam, hogy mögém kerüljön és elkezdtünk játszani. Vagyis én lettem az üldözött, ő meg a hajtó. Oltári volt. Száguldoztunk a városon, mint valami filmben. Na nem sokat, csak egy két kört tettünk, majd valamelyik egyirányúnál megint én kerültem mögé és addig hergeltem a seggében hajtva, hogy beleszaladt egy pirosba.

Hirtelen felszállt a köd és valahogy elment a kedvem a folytatástól 


Elhadartam egy gyors imát, hogy túléltük és nem lett baj, és abba akartam hagyni azonnal. Rájöttem, hogy ez kicsit sem vicces és, hogy ez nem egy film.
A kis probléma viszont az volt, hogy neki viszont esze ágában sem volt befejezni a játszmát.
Láttam, ahogy visszafordul és elindul utánam. Ismertem egypár jó kis mellékutcát, de elkezdett remegni a kezem. És a gyomrom is.


"ez kurvára nem volt jó vicc, baszdki!" - zakatolt az agyamban 

Gyorsan végiggondoltam, hogy mi lenne a legbiztonságosabb hely, ahol megállhatok, ....
"de hát ez egy kisvároooos" - üvöltötte a fura hang a fejemben - "hogy lehettél ennyire ostoba, hülye picsaaa??"
Beszartam. Ugyanis találtam egy félreállt teherautót, ami mögött leálltam, de láttam, hogy ott mennek el a keresztutcában, mégpedig cirkálva.
"Ez keres, bassza meg!!" -atyaég. Nekem viszont egy porcikám sem kívánt egy ilyen ismeretséget. Az izgalmas egy pillanat alatt vált félelmetessé.
"benzinkút!" - ugrott be a mentő ötlet. Ott mindig vannak, meg kamerázva is be van.....ott talán megejthető egy ilyen kényszer találkozó biztonságosan és le is lehet zárni ügyesen.
"igen, az jó lesz!" - nyugtáztam, képzeletben vállon veregetve magam

Csakhát, bennem, volt, hogy hogyan jutok el odáig


Már megint olyan voltam, mint egy filmsztár. Csak most a "szexis-üldözős" jelenetből egy  amolyan
"a főhős most épp az életéért küzd"-be váltottam. Taktikákat gondoltam végig, meg hogy mikor is "törjek ki" a rejtekemről.... Így utólag elmesélve több, mint vicces, de ott bujkálva, cseppet sem éreztem annak.


Azt persze tudtam, hogy simán lerázom, ha arról van szó, de most ideges voltam és kurvára paráztam


Az járt a fejemben, hogy hibázni fogok. Leblokkolt az agyam. Mi van, ha kinyírok valakit, mert behajtok egy buszmegállóba. Tényleg minden eshetőség lejátszódott a fejemben. De hát itt sem maradhattam örökké. Ha én ismerem ezt az utcát, jó eséllyel ő is megtalálja előbb-utóbb.  És találkozni vele, biztos nem kívántam itt bujkálva.

Elindultam hát, és örültem, mert nem láttam őket


Beálltam a benzinkút egy hátsó részére, de ettől persze azért nem voltam láthatatlan. Bementem
gyorsan a kútra és szerencsére jól tele volt.
Megálltam az üvegfalnál, kémkedő pozícióban. Láttam, ahogy elhajt az úton. Pár perc múlva még egyszer. És aztán újra. Megnyugodtam, hogy kizárt, hogy ennyire kitartó legyen, biztosan nem jön többé. Kisétáltam egészen az úthoz, hogy kinézzek és ott parkolt. Az út szélén a benzinkút mellett.
-Nabasszus! - szakadt  ki belőlem megrökönyödve.

Visszaódalogtam a kútra és kértem egy ásványvizet 

A pultos megpróbált beszélgetni velem, de én folyamatosan a bejáratot bámultam összeszorult gyomorral. Persze feltűnt neki és megkérdezte  min izgulok ennyire és elmeséltem neki egy-két szóban a sztorit, hogy ha mégis lesz valami balhé, legalább képben legyen, meg talán még meg is sajnál egy kicsit. De röhögött. Nagyon. Egészen addig, míg a két fickó be nem lépett a kócerájba. Egy cingárabb (ő a sofőr), meg egy tagbaszakadt.


A cingár, se szó, se beszéd elindult felém

Tényleg mint egy kibaszott film, basszus. Végig engem nézett és csak jött, mint egy buldózer.

- Szia! - szólalt meg végre. A hangja határozottan csengett ugyan, de kicsit sem tűnt idegesnek
- Helló! - az enyém viszont nagyon is. Kínosan. Csodáltam, hogy egyáltalán ennyi kijött belőlem
- Meghívhatlak valamire? - és egy oltári kedves, minden felülíró mosolyra húzódott a szája
- Tessék? Azt hittem dühöngeni fogsz!
- Baszdki! Velem még nő ilyet sohasem csinált! - és kérdő tekintetem látva folytatta. - Még sosem alázott senki így szarrá. Találkozni akarok veled! - és a mosolya szenvedélyes csíkká változott

Elröhögtem magam és kissé enyhült a szorítás a gyomromban is és fogalmam sincs honnan lettem hirtelen ennyire laza, de elsütöttem az év legbénább viccét:

- Bocs, de nem randizom olyanokkal, akik szarabbul vezetnek, mint én! - na, persze a szemem nem ezt mondta, de azért kicsit még aggódtam, hogy beborít a vizemmel.


De nem ez történt. Csak álltunk és röhögtünk


És amikor végre már a kezem sem remegett, és végig mertem nézni rajta rendesen, kiderült, hogy elcseszettül jóképű. És ahogy néztük egymást tovább mosolyogva, végül két ásványvíz társaságában, egyre inkább az lett. Valójában álmaim pasija volt.



Ha hiszitek, ha nem, randi lett belőle ...ott azonnal

A versenyzés élménye gyorsan alakult át vad szex extázissá. Az én autómba ültünk be, a haverja elvitte az övét és kihajtottunk a városból. Nem mentem gyorsan, mert már az első lámpánál őrült csókolózásba kezdtünk. Forró volt, durva és ellentmondást nem tűrő. Sokkal jobban csókolt, mint vezetett, bár ezt a poént most kihagytam. Mondjuk levegőm sem lett volna hozzá elég, kalandozó kezei ugyanis extra gyorsan találták meg az utat oda, ahonnan már nem volt hátraarc. Amilyen lassan vezetett autót, olyan gyorsan vezetett fel engem a gyönyöröm csúcsaira. És amilyen vadul vezettem én, olyan gyorsan lettem doromboló kiscica a kezei alatt.


Mire sikerült egy csendes parkolót találnunk már úgy kívántam, hogy az sem zavart volna, ha tele van

Muszáj volt megállnom és megérintenem. Éhes volt a szám és követelőző a puncim. De mindent megkaptam szép sorjában és tökéletes tempóban. Mire gyönyörű és hatalmas farkával végre belémhatolt, teljes összhang volt kettőnk sebességében. Eszembe sem volt sürgetni soha többé. Eszembe sem volt többé pont semmi más.


Élvezzétek a nyarat és soha, de soha ne hajtsatok eszement módon! 
Tessék biztonságosan vezetni és sokkal többet szerelmeskedni! 

Szeretkezz ne száguldozz! ;-) "





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése