2016. július 25., hétfő

(+18!) A rémület éjszakája ...avagy nem vagyok egy mesehős!

Van amikor a forró szenvedély mégsem tüzel fel mindent


Sőt!

Gábor vérfagyasztásának igaz története



"Hullajó csaj volt! Csak nem gondoltam, hogy tényleg ennyire AZ 

Már három hónapja együtt dolgoztunk. Minden áldott nap, óráról-órára csodáltam. Imádtam minden mozdulatát, az illatát, a kacér kis pillantásait. Teljesen tönkretett. Folyton azt lestem mikor megy a konyhába, a nyomában voltam, mint egy kanos kiskutya. És persze tudta. Szanaszét szívatta az agyam. Az egész napom egy nagy flörtölős hormonfröccs volt. De jó volt. Nagyon. Nagyon mozgatott. Csak valahogy sehogysem jött jól ki a lépés. Vagy Ő rohant haza, vagy én, vagy a negyvenedik megbeszélés húzódott késő éjjelig, szóval eléggé szét voltunk esve... de tudtuk, hogy mindketten már csak az alkalomra várunk.

És eljött végül

Az egyik nagy projekt végre lezárult és szerencsére nem kis sikerrel. Szóval kaptunk egy "ottalvós" bulit ajándékba a cégtől. Ihaj-csuhaj, több se kellett nekem. A meeting végén már az ajtóban vártam és azonnal felkértem alvótársnak. Könnyen voltam, már teljesen biztos voltam benne, hogy nem mond nemet.

Két nappal ezelőtt volt egy váratlan csókcsatánk a parkolóban és ha azután most elküld, nagyon megdöbbentem volna. Hát nem is tette, így még egy szexi hálóing viccet is elsütöttem és igyekeztem haza, hogy elsimítsam a terepet.

Péntek este, a naplemente után és az éjjeli cipőelhagyás előtt már alig bírtam magammal

Igyekeztem nem igazán hagyni magam leitatni, de azért a korlátlanul folyó alkohol és az elmúlt fél év stressze csak kicsúcsosodott bennünk. Kellemesen lelazulva és kurvára beindulva vártam, hogy megkapjam végre a felszállási engedélyt. Pont az egyik pöcsfejjel jópofiztam, amikor megjött. Így duplán nagy öröm volt lelépni.

Feltartotta széttárt tenyerét, ami a titkos jel volt

Ez azt jelentette, hogy 5 perc múlva mehetek utána. Nem volt könnyű kivárni, de annyira izgalmas volt ez a játék, hogy inkább élveztem a rejtélyességet, mint bántam a várakozást.
Néztem az órám és pontosan 5 perc múlva megnyomtam a lift hívógombját.

Felfelé menet meglazítottam az ingem nyakát és levettem a nyakkendőmet.
Lassú léptekkel haladtam a folyosón, mint aki a mennyország kapuját készül elérni. Klassz lesz belépni, de kicsit élvezzük még ki, hogy sosem lesz már úgy, mint előtte volt. Igazából rohadt jó volt rá vágyni. Azt hiszem még soha senkire nem vártam ennyit.

Három rövidet koppintottam az ajtón és benyitottam

Az ágyon feküdt. Hosszan elnyúlva. Olyan gyönyörű volt, mint egy álom. Vagy mint egy mese.
Néztem és igyekeztem betelni a látvánnyal. Szinte féltem megszólalni, nehogy elrebbenjen a kép. Halkan csak annyit nyögtem hát ki, hogy kezet kell mosnom.
Egy szót sem szólt, csak a fejét fordította felém és rám nézett biztatón. Gyorsan megmostam hát a kezem és ha már nem sietünk annyira a fogam is... mégiscsak...



Amikor visszaléptem az ágyhoz, pontosan ugyanabban a pózban találtam


Kicsit fura volt, de gondoltam, biztos valami meglepcsire készül, vagy így nagyobb a hatás? Tényleg elképesztően nézett ki és el is csodálgattam volna még egy darabig, ha nem szerettem volna már olyan nagyon beteljesíteni mocskos kis vágyaimat vele.


Leültem az ágy szélére, végigsimítottam a haján és megcsókoltam. Kábé pont, mint a mesehős királyfi, aki álombavarázsolt szerelmébe kíván életet lehelni.



Na ekkor jött az első igazán furcsa élmény


Az én szívszerelmem annyira nagyon el volt varázsolva, hogy nagyon. Nemhogy vissza nem csókolt, de meg se rezzent a közelségemtől, vagy a bármitől, amit úgy általában szoktak ilyenkor a csajok.

Azt nem mondom, hogy kétségbeestem, de eléggé tanácstalanná tett a helyzet

Hogy miért folytattam, ne kérdezd! Fogalmam sincs. Egyszerűen annyira akartam, hogy fel sem fogtam, hogy mi történik. Minél kevésbé mozdult, annál nagyobb kihívás volt. Azt hiszem, talán... de máig nem értem.

Csókoltam, simogattam... aztán megijedtem

De komolyan. Mi van ha tényleg halott?! Egy pillanat alatt kitisztult a fejem és mint egy hülye elkezdtem ellenőrizni az életjeleit és nagyon határozottan ráparancsoltam, hogy tudassa, ha ez csak egy játék.

Felnézett és teljesen értetlenül nézett rám. Hát nem élvezed? A Tiéd vagyok! Mindenem a Tiéd!


Na, ettől a mondattól és a tekintetétől teljesen beindultam újra 

Olyan kemény lett a farkam, hogy ha egy elcseszett üvegkoporsóban feküdt volna, akkor is meg akartam volna dugni. Totál lila köd szállt rám, teljesen eszem vesztettem tőle.
Csak az zakatolt az agyamban, hogy: Na, lássuk meddig bírja a fifikás kis ribanc az álomkirálynő szerepet.

Nekiestem és úgy igyekeztem válaszra bírni, mintha az életem múlna rajta

...úgy kábé 4 percig. Aztán ahogy jött, úgy múlt is el a vágyam. Nem akartam már sem csókolni, sem megdugni, leginkább kurva gyorsan szerettem volna elmenekülni.
Nemhogy egy szisszenése, egy akaratlan mozdulata, de még egy szempilla rezzenése sem volt. Teljesen kiakasztott és kurvára lehangolt.


Oké, hogy fura, meg izgi, de ez nekem kiverte a biztosítékot.

Szívesen vagyok herceg a fehér lovon, de én egyáltalán nem szeretnék sem egy kikúrt mesefilm, sem egy elcseszett balett előadás főszereplője lenni. Én azt szeretem, ha a királynő rajtam lovagol és ettől az egésztől végül a frász tört ki.


Bocsánatot kértem, összepakoltam és visszamentem inni

Ha másra nem is, arra jó volt ez a kis befuccsolt kaland, hogy a sok perverzióm ellenére az legalább kiderült rólam, hogy nekrofil, biztosan nem vagyok ;-)"






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése