2016. július 22., péntek

(18!) Szexből szexbe... Menthetetlen vagyok?!

Anett és a határozott elképzelések:


"Már vagy kábé, ötvenszer fogadtam meg magamnak, hogy addig senkivel semmit, amíg nem tudok egy kis időt magammal tölteni és nem rendezem a fejem. Tényleg gáz vagyok. Folyton ugyanaz történik. Egyik kapcsolatból a másik ágyba... Pedig még kapcsolatra sem vágyom.
De mostantól minden más lesz! - határoztam el újra egy szerda hajnalban.


Kétségtelenül ez volt éltem legszarabb szakítása


És nem azért, mert fájt. Hanem pont az ellenkezője miatt. Fogalmam sem volt mi járt a fejében és fogalmam sem volt a saját érzéseimről sem. Mindegy, de most egy ideig tutira nem akarok senkit az ágyamba. A fejembe és a szívembe meg még ennyire sem. Mostantól egy kicsit csak a "carpe diem" és a pasimentes hajnalok jöhetnek. Ez ott és akkor tényleg nagyon sziklaszilárdnak tűnt.



Nagyon jó buli volt

Vagyis inkább csak olyan kellemes baráti összejövetel. Volt néhány idegen arc, de zömmel azért olyanokkal volt tele a lakás, akiket szeretek. Valahogy végtelenül laza és nyugis voltam. Annyira nem akartam senkit közel magamhoz, hogy ettől valahogy mindenkire befogadó lettem. Mármint barátilag. Leraktam a hülye szex-terhet és elkezdtem felfedezni a baráti oldalt. Jobbnál-jobb beszélgetésekbe keveredtem és ujjongott a lelkem, hogy nem is tudtam mennyi jófej embert ismerek. A felfedezés meg a vodka öröme, teljes extázisba hozott. Tényleg jó volt.


Ittunk, beszélgettünk és persze többször megváltottuk a világot is 

A fenti teraszon ment az eszmecsere épp, amikor rádöbbentem, hogy kettesben maradtam a Gergővel. Azzal a Gergővel, aki az egyetlen olyan "normális" viszonyom, aki tudja, hogy mennyit akarok. Ő például még sosem nyomta meg a kapucsengőmet. És ez így volt jó. Ja és még azt hiszem telefonon sem hívott fel sosem. Ha néha egy buliban összefutottunk és épp nem volt velünk más, megesett, hogy kedvesek voltunk egymáshoz. De ennyi. Okos, intelligens, stabil pasi volt. Pont ahogy szeretem. Mikor rám mosolygott, már tudtam mi jár a fejében.
"Ok, belőle nem lehet baj. Ő pont belefér, sőt talán pont ez kell most nekem" - gondoltam és mentettem fel magam, persze azonnal.

Hagytam hát, hogy az ölébe húzzon, amikor felálltam elnyomni a cigim

Nem voltunk rutintalanok, de nem voltunk szenvedélyesek sem túlságosan. Csak átraktam a lábam a csípője fölött és lovagolni kezdtem fölötte. Éreztem, ahogy megkeményedik és akkor önkéntelenül megremegtem. Beletúrtam dús, frissem mosott hajába, hátrahúztam a fejét és durván az ajkai közé dugtam a nyelvét. Fura, hogy pont vele, de vele tényleg nagyon szerettem csókolózni. Húsos szája teljesen körülölte az enyémet és nyelvével finoman masszírozta a nyelvem. Hagyta, hogy körbejárjam a száját és éreztem, hogy élvezi ahogy felfedezem. Izgató keveréke volt benne a puha, forró és férfiasan határozott mozdulatoknak. Nem volt sem túl sok sem túl kevés. Annyira érezte mikor kell ellenállnia és viszonoznia, hogy igazi művészet volt minden csók vele. A hosszú és beindító ölelkezéstől egyre éhesebb lett a szám.

Úgy látszik igaz a mondás erről "az evés közben jön meg dologról..." Leléptem róla, elé guggoltam és elkezdtem kigombolni a nadrágját.
Két kezét összekulcsolta a tarkóján és tök higgadtan várta ténykedésem. Nézett és csak várta mire
jutok.

Elcseszettül izgató volt

Le sem húztam róla a gatyáját, csak egy gyors mozdulattal kiszabadítottam a farkát és mélyen a torkomig nyomtam. Végre kéjesen felnyögött, amitől én is egész testemben bizseregni kezdtem. Igyekeztem lassan csinálni, mert éreztem, hogy kezd egyre kevésbé uralkodni magán, de ettől persze egyre jobban élveztem én is. Nem használtam a kezeimet, csak a szám és torkom játszott a farkával. Tenyeremmel a combjain támaszkodva csúsztattam magamba hol nagyon mélyre, hol épp csak az ajkaim közt lehelve. Végül teljesen megőrültem, és úgy szívtam, hogy majd bele fulladtam. A fejét a garatomban éreztem, a nyelvemmel erősen fel-le masszíroztam és durva vákuumban tartottam az egészet, míg végül beleélvezett a számba. Vagyis egyenesen a torkomba.
Felálltam és megtöröltem a szám, ő meg röhögve azt mondta, hogy kicsit szemét vagyok, de még mindig kurva jó. Könnyed volt, izgalmas és totálisan kielégítő.
Na! Ennyi teljesen tökéletes is a mai napra, gondoltam elégedetten. Elszívtunk még egy cigit és mintha mi sem történt volna, lementünk a nappaliba.

Szólt a zene, volt aki már táncolt is

Bementem a  konyhába, hátha kell segíteni, vagy pakolni valamit, de mivel minden rendben volt, töltöttem egy kör italt az ott lévőknek és ittunk újra mindenki egészségére. Én mondjuk majdnem sikeresen belehaltam. Ugyanis, mikor épp hátrahajtottam a fejem, hogy lenyeljem, szinte a torkomon akadt a korty. Egy kéz markolt erősen a derekamba és megszólalt a tulajdonosa is:
- Nekem nem is töltesz?
Köpni, nyelni nem tudtam, köhögtem, mint egy hülye. Félreszaladt az egész és csak nyeldekeltem.

Nemcsak, hogy megijedtem a váratlan érintéstől, de teljesen lepadlóztam a váratlan "idegentől". Nem hittem, el, hogy ő áll itt. És engem fogdos...
Basszus! Kurvára elutazott egy évre. De most kurvára itt volt.

Fél éve ment el. És akkor szakítottunk

És azóta se kép, se hang nem jött tőle tényleg. Nem volt köztünk semmi harag, csak így döntöttünk. Mindketten tudtuk, hogy mit várhatunk egymástól és szerelem ide-szerelem oda, egy távkapcsolatba mi belehaltunk volna és szinte biztos, hogy megöltük volna egymást. Túlságosan is hasonlítottunk egymásra.
De most itt volt. Karnyújtásnyira tőlem. Éreztem az illatát, fogtam a kezét... Összeugrott a gyomrom. Hányingerem lett, remegett a kezem és egyszerűen nem tudtam megszólalni. Amikor meg igen, abban sem volt semmi köszönet. Makogtam, kérdezgettem és csak néztem értetlenül.
Belül viszont nagyon is hangosan imádkoztam közben, hogy nem jött pár perccel hamarabb. Atyaég. A számon még a Gergő íze... Basszus! Perszehogy gyorsan töltöttem egy új kört a hazaérkezésére, nameg az én szerencsémre is.
Lassan mindenki felfedezte, hogy itt van és elkezdték üdvözölni, meg kérdezgetni, én meg örültem, hogy kifarolhatok a helyzetből és kisomfordáltam a mosdóba. Mocskosnak éreztem magam. Az ami negyed órája még a világ legtermészetesebb dolga volt, most a torkom szorongatta és legszívesebben a fejem vertem volna a falba.
Mosakodtam, mint egy hülye, de közben folyton éreztem magamon az előbbi szexkaland illatát. Amit egyébként perverz módon imádok is nagyon, de most rohadtul szerettem volna, ha eltűnik. Gyorsan.
És akkor hangosan becsapódott az ajtó. Bakker, nem zártam be!

Ő viszont bezárta... maga mögött. Gondosan

Felé fordultam és átöleltem a nyakát, amikor hozzám lépett végre. De lefejtette a karjaimat magáról és mélyen a szemem kutatta. Ijedten néztem rá, azt hittem valami baj van, de mosolygott és a csípőmnél szorosan fogva megfordított. Háttal magának. Tekintetünk összetalálkozott a tükörben. Én még mindig zavarban voltam, fogalmam sem volt mit akar, de aztán felfedeztem az egyre fokozódó vágyat a szemében. Úgy tűnt ezer évig álltunk így, amikor egyszercsak megéreztem a kezét a puncimon. Minden kutatás, keresgélés és simogatás nélkül, teljesen precíziósan a csiklómra tette az ujjait és szinte mozdulatlanul tartotta rajta. Fogalmam sincs, hogy a saját szívverésem lüktetését, vagy az övét éreztem -e az ujjain keresztül, de olyan volt, mintha pulzálna az egész testem. Teljesen hozzám simult, míg a másik kezével nagyon szorosan körülfogta az egész derekam. Ha akartam volna, sem tudtam volna mocorogni, de annyira élveztem a pillanatot, hogy eszem ágában sem volt. És akkor forrón, hosszan a nyakamba harapott. Úgy élveztem el, ott egy helyben állva, szinte mozdulatlanul, szinte hangtalanul, az univerzum összes energiájával az ölemben. Nem tudom, hogy csinálta, vagy hol tanulta, de abban a pillanatban nem is igazán érdekelt.Végignézte az egészet a tükörből és ilyen szerelmesen még sosem nézett rám.

- Annyira hiányoztál! - lihegte a nyakamba elfojtott hangon végül
- Te is nekem! Nagyon! Nagggyon! - sóhajtottam


Na, ennyit a nagy elhatározásokról! Gondolhatjátok, hogy azóta nem volt üres az ágyam ...vagy a kanapém, a kádam, konyhám... 

Sem éjjel, sem hajnalban... sőt! sokszor még nappal is igencsak tele van ;-)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése