2016. szeptember 1., csütörtök

(+18!) Orgazmushegyek önzetlenségi alapon

...avagy, Juli és a tudatlan tudatosság


Nem volt ez egy direkt elhatározás részemről


De valahol mégis egy nagyon is tudatos dolog volt az egész. Nagyon nehéz megfogalmazni... 

Szóval nem azt döntöttem el, hogy "na most csakazért sem fogok elélvezni és teszek a saját orgazmusomra", sokkal inkább egy mindent elsöprő vágy volt megélni az övét. Vele, benne akartam lenni a vágyaiban, a kéjében a gyönyörében. Érezni, átélni akartam. ŐT akartam. VELE akartam lenni.



Ezerféle módon és formában szexeltünk már az elmúlt időszakban


Technikailag azt hiszem már mindent kipróbáltunk és megadtunk egymásnak, amit lehetett. Nem voltak sem tabuk, sem lehetetlen helyzetek. Ja, és persze kihasználatlan eszközök sem. Tobzódtunk a szex minden elérhető formájában.

Akkor viszont már három napja csak ez járt a fejemben 




Nem is tudom pontosan, hogy mi. Mert persze ment a mozi, hogy hogy fogom megkötözni, meg mivel fogom kezdeni blablabla... de egyszercsak ezeknek a képeknek a helyét átvette a hangja. Valahányszor a számba képzeltem, meghallottam a sóhaját és forró bizsergés futott végig a gerincemen. Elképzeltem a szemét és nedves lettem... megéreztem az ízét és visszatarthatatlanul lüktetett az egész testem. Igen. 


Nem a puncim, hanem tényleg az egész testemben éreztem. És annyira kívántam ezeket az érzéseket, hogy szinte fájt.

Végre megérkezett. Hallottam, ahogy leparkol…


Néztem az ablakból, ahogy kiszáll a kocsijából, kicsit pakol még a csomagtartóban és elindul az ajtó felé. Basszus! Nem hiszem el mennyire kész voltam. Szinte feltéptem a kilincset mikor odaért.

- Szia! - Nézett rám kedvesen

- Szia. - Válaszoltam, de ezt már a szájába mondtam azt hiszem


Nem emlékszem, hogy bármi más elhangzott volna, csak arra, hogy a másodperc töredéke alatt dobtam le a lenge nyári ruhám és álltam előtte egy cuki, de végzetesen szexi fűzőben.
Igen, biztosan nem beszélgettünk tovább. Vagyis maximum vezényszavakat, mert amikor megpróbált magához szorítani, felszólítottam, hogy „vetkőzz” és „irány a konyha”! 

Belenézett a szemembe és kérdés nélkül tett eleget a parancsaimnak.


Fétisnek sem rossz, de helyszínnek egyenesen tökéletes volt

Persze akkor még fogalmam sem volt, hogy hogyan és hova, de azt tudtam, hogy teljesen mozgásképtelenné szeretném tenni.
És valahogy egyszercsak minden működött. Ő hagyta, engem pedig megszállt az ihlet. Ahogy a kezemben volt a kötél, minden a helyére került.
Vagyis a két csuklója a felső polcokhoz, a teste a pultra, a lábai pedig a középső oszlopokhoz. Elképesztő volt. És bár már volt ez előtt is kötözős élményünk, ma minden más volt. Minden egyes csomót külön élveztem. Ahogy megszorítottam és feszesre húztam a kezén, néztem a szemét és szinte én is a bőrömön éreztem a durva anyagot.



Végül, amikor rátettem a sálat a szemére és végigvezettem a feje alatt, és ahogy végül azt is  megkötöttem, menthetetlenül elélveztem


Teljesen magával ragadott az érzés. Éreztem, hogy ő is mennyire élvezi és éreztem, ahogy elveszik ebben az egészben. Teljesen feladta és átadta magát a vágyaimnak. Tudtam, hogy minden idegszálával figyel és azt is, hogy igyekszik teljesen megélni a helyzetet, de azt is tudtam, hogy most kicsit talajt vesztett. 



Megcsókoltam. Vagyis inkább csak érintettem a számmal az ajkát. Akartam, hogy érezze, mennyire kívánom és, hogy jó kezekben van.


Remegve kerültem meg a pultot és tértem vissza a fejétől a farkához


El sem hittem, hogy kibírtam eddig, hogy meg sem érintettem. Ahogy most megláttam viszont, egyszerűen szerelmes lettem belé.
Hallottam, ahogy zihálva veszi a levegőt, láttam, ahogy ő is remeg a vágyakozástól és a teljes odaadás gyönyörétől. Föléhajoltam és végigcsókoltam a farkát. Semmi hirtelen vagy rutinos mozdulat nem volt a mozdulataimban. 


Olyan volt, mintha valami hihetetlen nyugalom szállt volna meg

Mintha életemben először érinteném.
Minden, ami valaha ez előtt történt, egyszerűen törlődött a fejemből. Még soha nem éreztem ilyet. A saját csókjaimat éreztem. Nem, nem úgy, mintha én kaptam volna, hanem azt éreztem, ahogy őt csókolom. Azt éreztem, ahogy ő érzi. Éreztem a saját szám a farkán. Sőt! Úgy éreztem, mintha igazából lenne farkam.

Aztán a vágyak teremtő ereje tényleg adott nekem egyet


Csókoltam, kényeztettem, majd elkezdtem vadulni. Végignyaltam a farkát, majd visszafordultam és tövétől a feneke felé vettem az irányt. Éreztem minden lélegzetét. Éreztem, ahogy élvezi. Ahogy fogalma sincs mit fogok tenni vele. És csókoltam, nyaltam, miközben az egyik kezemmel folyamatosan izgattam a farkát.
A nyelvem felbátorodott és egyre többször és hosszabban kalandozott a fenekénél. 

Végül annyira bátor lett, hogy teljesen belemélyedt. Fogalmam sincs, hogy mi tört rám, de egyszeriben meg akartam baszni. Nem a kezemmel. Úgy már többször is megtettem, hanem valóban. Szóval nem "prosztata-masszőr" akartam lenni, hanem magamévá tenni. Nagyon-nagyon IGAZÁN. 

A pulton ott volt a kincsesláda, ami rejtegetett néhány igazán izgalmas dolgot



Minden komolyabb elképzelés, vagy gondolkodás nélkül megmarkoltam a legnagyobb műfarkat és megtettem. A szám a farkára tapadva, szorosan egy végtelen csókba összeolvadva vele, míg a kezeimben egy hatalmas műfasszal - szépíthetjük, de minek tennénk - kegyetlenül megdugtam. Nem kicsit. Nagyon.

És annyira élveztem, hogy újra és újra, meg újra megtettem


Ha nem kezdenek el remegni a térdeim lehet, hogy még mindig ott állnánk. Nem volt rám felcsatolva, mégis minden egyes behatolást úgy élveztem, mintha valóban a saját farkammal tenném. Szoptam és simogattam, és közben az orgazmusaim megállíthatatlan hullámban érkeztek.
Néztem, ahogy tehetetlenül élvezi a mozdulataimat és igyekeztem folyamatosan a határon tartani. Annyira figyeltem, hogy tényleg észre sem vettem, ami bennem történik. Néztem, mozogtam és élveztem. 

A gyönyör olyan szintjein jártunk, amikről azt sem tudtam, hogy léteznek


Sokszor teljesen mozdulatlanná váltam, majd ismét vadul mozogni kezdtem. Nem tudtam már elkülöníteni az orgazmusainkat. A sírás, az odaadás meghatottsága és a leigázás felszabadult öröme egy forró, fura masszává alakult.
Nem tudom hány visszatartott és el nem lőtt orgazmus után, végül úgy ment el, hogy hozzá sem értem. 

Csak néztem, ahogy végül hatalmas lüktetéssel kilövell, majd forrón és édesen folyik végig a hasán, a pulton és mindenhol.


Nagyon sokáig nem szólalt meg


Hallgattam, ahogy lélegzik és megnyugodtam, hogy nem ájult el. Nem kapkodva, de azért tempósan elkezdtem megszabadítani a kötelektől. Éreztem, ahogy kezd visszatérni a valóságba ő is.
A szavak nem jöttek könnyen, de nem is hiányoztak egyáltalán
Csodálatos és megmagyarázhatatlan helyeken jártunk. Életemben nem élveztem még így más testét. És valójában soha nem éreztem még így a sajátomat sem. Fesztelen, tudattalan-tudatossággal megélt, totál agyelhagyós élmény volt. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése