2016. szeptember 23., péntek

"Egy csók és más semmi..."


Azt mondják már az első csókból kiderül minden...




Nelli élménye, ezt most biztosan nem fogja megcáfolni! ;-)




Megremegett a lábam. Fel sem fogtam, hogy ez velem történik meg

Olyan volt az egész,  mintha egy filmet néznék. Csak itt a hangok a gerincembe érkeztek, az illatok valódiak, a bőr pedig selymes és borzongatóan puha volt.
Sodródtam a helyzettel és a kezdeti félénkségem egyszercsak lüktető vággyá alakult.


Ott voltak előttem karnyújtásnyira 


A nő a kanapén feküdt, a férfi arcával a lábai között. Szinte meg sem mozdult a feje, csak hallottam, ahogy Andi kéjesen, lassan, totál megfeledkezve a világról nyögdécsel. Gyönyörű volt. Az egész. Nem mertem megmozdulni, szinte aggódtam, nemhogy köddé váljon a kép.

Zoli felemelte a fejét és rám mosolygott. Az egész arca nedves volt és nagyon boldognak tűnt.

Nem szólalt meg. Várt. Andi végül könyökre emelkedett és nagyon halkan magához hívott.


Léptem egyet félszegen és egyáltalán nem tudtam, hogy jó döntés -e 

De nem tudtam magamnak parancsolni. Akkor már nem. Letérdeltem a kanapé mellé, a szemébe néztem és megcsókoltam. Vadul túrt bele a hajamba és olyan erővel csókolt vissza, hogy szinte fájt. Az addig oly békés női test egy ragadozó vadállattá változott.


Erősen tartott és húzott egyre közelebb magához

Annyira felizgatott a vágya, az izgalma, hogy szinte rávetettem magam. Csak csókolóztunk és csókolóztunk egyre szenvedélyesebben. Zoli közben visszahajolt az ölébe és folytatta a kényeztetését.


Elképesztő volt! 

Hajszál pontosan éreztem a száján, ahogy közeledett az orgazmusa. Úgy csókolt, ahogy élvezett. Úgy éreztem, mintha lelassult volna körülöttünk az idő. Sehol máshol nem érintettem meg, mégis pontosan tudtam hol tart. Csak öleltem és szorosan a szájára tapasztottam az enyém. Éreztem ahogy megremeg és éreztem, ahogy próbálja még visszatartani, kiélvezni átélni az élményt.


Közben megéreztem, ahogy a meztelen combomon végigfut egy nedves csepp... majd még egy... 

Állatias, vad és szerelmesen lágy volt az egész. Spontán élveztem el pusztán fogalmam sincs hányszor. Ahogy öleltük egymást és hol mélyen, hol épp csak összeérve lihegtünk egymás szájába olyan volt, mint egy álom.

Élveztem végig vele együtt. Amikor utoljára elment olyan hosszú orgazmusa volt, hogy tényleg majdnem megfulladtunk.
Sosem láttam, éreztem még ilyen gyönyörűt. Sírni tudtam volna az élménytől.
Zoli felnézett ismét... olyan átszellemült és örömittas volt a tekintete, hogy tényleg beleremegett a lelkem. Fogalmam sincs, hogy lehet egy szex ennyire gyönyörteli, de minden sejtem szerelmes lett azonnal.

Hihetetlen, de egyetlen csóktól örök rabságba estem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése