2016. január 23., szombat

Kis filmelemzés "szakértőkkel"


Pár napja rátévedtem egy kereskedelmi rádiócsatorna reggeli műsorára....van ez így. 


Lelkem rajta, nem kritizálni járok ilyen helyekre. Pusztán néhány perc felhőtlen pihenést kerestem. Komolyan mondom, néha egész szórakoztató tud lenni.

De nem ezen a reggelen! Sikerült olyan agymosást kapnom, hogy öröm volt nézni. :) Tudom, ne hallgassam ha nem tetszik, nade tényleg?!




Bár gyanakodtam már az első pár mondatnál, hogy a fiúk ma nincsenek formában, de mivel film volt a téma, hát nem bírtam elkapcsolni.

Sokféleképpen lehet furákat mondani egy filmre, de nekik sikerült valami egészen elképesztő módon igzolni, hogy nagyon sokmindent nem hallottunk még!

Figyelem! Idézek: "elképesztően jó film! annyira beteg, hogy nagyon jó!"

-Hogy miiii??? Tényleg azt mondták, hogy beteg?!


Azt hittem rosszul hallottam, de nem. Ezután ugyanis még kb negyvenszer ismételték ezt meg. Különböző formákban és szó-sorrenddel bizonygatták, hogy beteg.

Volt:

  • "egészen különleges, de nagyon beteg"
  • "komolyan mondom, nagyon érdekes, mert annyira beteg"
  • "beteg de kivételes a képi világa"(-hopsz, ez mondjuk itt egy igazi szakkifejezés bocs, hogy lehúztam) ...dehát kb így.


Értem én! Ismerem, sőt használom is ezt a kifejezést. De ez olyan..... hááát..... izé....  biztos, hogy egy rádió műsorban, amit "az egész ország hallgat", ez így tök normális? Szóljatok, ha bolond vagyok, de kétkedem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése