2016. január 13., szerda

Színfogó kendő - Mosógép 1:0

Ha szívesen megúsznád ezt a meccset, figyelj!


Ne rám, hanem a színfogó kendőkre!
Én természetesen voltam akkora kretén, hogy kétszer is beleléptem ugyanabba a folyóba,de ha elég okos vagy, vagy ha már csak nálam egyel okosabb, tanulhatsz az én káromon  :)

A trükk apró, de mosogépet ment

Soha, de soha ne felejtsd benne egyik mosásról a másikra a dobban az előző színfogót! Mindig vedd ki, nézd meg, ellenőrizd le. Nem feltétlen úgy mint a nődoki szüléskor a placentát, de ha elég alapos akarsz lenni én azt se röhögném ki! Én biztos nem.


Ugyanis a kis huncut papírdarab, simán be tud kavarogni a dob mögé, alá vagy ki tudja hová, de a lényeg, hogy vízzel együtt a szivattyúba is.

És az érzés, este kilenckor, hogy egyátalán nem működik a mosogéped.....hát enyhén szólva is ááááá.
Nincs klasszabb, amikor rájössz, hogy még a ruhákat sem tudod kiszedni, mert a víz már olyan magasan van, hogy képtelenség kinyitni az ajtót.

Nos, mondom a megoldást:

A vizet le tudod ereszteni! Valahol alul, egy kis ajtó mögött fogsz találni ehhez egy csövet. Ha én megtaláltam, te is meg fogod! Kicsi prücök a végén, tepsi alá, víz le.

Na és e mögött a kis ajtó mögött van a szivattyú tisztitó nyílása is (jobbra a kerek formájú). Ezt tekerd ki és minden bizonnyal a propllerre feltekeredve meg fogod találni a bűnöst, aki megakasztotta a működést.



A jó hír, hogyha kiszedted, mintha mi sem történt volna, folytathatod is a mosást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése