2016. január 5., kedd

Tankolj többször és vedd észre, hogy az élet szép!

Képzeljétek, az elmúlt napok legcsajosabb kérdését egy benzinkúton szegezték nekem! Nem viccelek!


Egyszerű tankolásnak indult az egész. Bár gyanakodhattam volna már az elején, amikor a szokásosnál sokkal kedvesebben köszönt a kútkezelő, de nem tettem. Bevallom, óvatlan voltam.

Köszönt. Szépen, hangosan, a napszaknak megfelelően.... és bár gyors voltam, és a pisztolyt már beakasztottam az autóba, odajött és lemosta a szélvédőket...a tükröket....és a fényszórókat is!

Befejezte a tankolásom és míg igyekztem a kassza felé, kedvesen megkérdezte van e téli szélvédőmosó folyadékom.



És milyen jó kérdés volt! Mert nem volt. Vagyis nem elég. Szóval beletrafált, pont ideje volt venni egy kannával.

-Köszönöm, hogy kérdezi -mondtam, akkor már én is kínosan kedvesen- kérek szépen egyet.

-Milyen illatút? Citromosat, narancsosat, vagy mentolost?


Megperdültem és nem hittem a fülemnek.-Tessék??


-Ezt most nem kérdezi komolyan, ugye?! (bevallom kandi kamerára gyanakodtam)

-De!

-Azt mondja, hogy 3 illatú szélvédőmosóból választhatok?

-Azt

-Hááát, öööö, akkor narancsost kérek. De még mindig azt hittem szivat, és mindjárt rajtam fog mindenki röhögni.


De képzeljétek, nem. Kaptam egy 4 literes, narancs illatú ablakmosót és még be is töltötte!

Naugyehogy, az élet szép?! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése