2016. február 23., kedd

Főnix punci .....avagy egy átlagos nő és az Ő új szárnyalása

Jób után szabadon de szerencsére pont fordítva esett meg a dolog.

Judit mesélte el nekem és igazán hálás vagyok érte, hogy megosztotta velem!

.....avagy a "gyerek elvette, a gyerek visszaadta"


Hogyan menti meg a saját kisgyereked a szexuális életed? A világ legtermészetesebb módján. 
A maga egyszeű és természetes érdeklődésével.

Döbbenetes felfedezés ért! Az, hogy egy kíváncsi, őszinte kis lénnyel élek együtt, egy egészen elképesztő lehetőséget kínált fel nekem. Folyamatos kérdezősködésével, valami furcsa, extrém viszonyba kerültem a saját szexualitásommal. 


Ahogy a tudata fejlődött, az érdeklődése egyre többször kalandozott a bugyik és alsónadrágok körül. 
Az hogy a puncim naponta többször főszereplője lett a beszélgetéseinknek és olyan sok kézzelfogható dolgot kérdezett, egészen más dimenzióban helyezte a testem. 
Kénytelen voltam vele foglalkozni ismét, átélni, végiggondolni, felfogni újra a létezését J



Nagyon rég nem volt már olyan, hogy naponta többször ki kellet mondanom a nevét, valóban meg kellett neveznem a dolgokat vagy egyáltalán rágondolni….tudni, hogy ott van a lábaim között, mint egy alvó ügynök.


Olyan plasztikussá és kézzelfoghatóvá vált újra ez az egész, hogy kénytelen voltam elkezdeni „használni” ismét. Sőt. 
Talán a tudatosság, talán a kor, talán, hogy sokkal elfogadóbb lettem saját magammal szemben, egészen új magasságokat nyitott az életemben.

A testem sosem volt még ilyen viharvert és soha nem volt még ilyen messze a tökéletestől és mégis. 
Köszi, jól vagyok! Újra NŐ vagyok! A legszebb és legkiadósabb éveimet élem épp.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése