2016. június 26., vasárnap

(+18!) Egy szó mind felett....

Erika romantikusan intim (vagy intimen romantikus?) története a szavak és a szemek erejéről.



"Döbbenet! Sokféleképpen lehet szavakkal felizgatni ez igaz, de nem hittem, hogy egyszer pont ettől, a még köszönésnek is kissé silány, szótól fogom magam a fellegekben érezni.

Nos íme a történet, arról, hogy lett a szimpla "Szia" a kedvenc szavam.



Hétről hétre egyre jobban vágyom rá

Szanaszét vagyok esve folyton. És kábé pont semennyi időm sincs randizni. Na ettől függetlenül persze még állandóan és lehalkíthatatlanul az agyamban zakatol, mondjuk úgy napi 24 órában.

És persze minden este verem a fejem a falba, hogy hogy lehettem ekkora hülye, hogy nem forszíroztam jobban és megint elvesztegetettem egy gyönyörű napot.

A "legviccesebb" az, hogy este aztán mindketten kapcsolunk

És hosszú, vad szexting csatákat vívunk, ami elképesztően izgalmas ugyan, de végül csak nekem kell saját magamat álomba élveztetnem. A franc kivan ezzel! Mint egy nyeretlen tinilány.
Tényleg úgy érzem magam. És szenvedek a hülye huszonkettes csapdában. Nem randizom, mert dolgoznom kell, de nem dolgozom, mert csak a randijainkon jár az eszem. Nem áll nekem jól a kielégületlenség, azt hiszem.
Megdöglök, hogy a lábaim között érezzem. És odavagyok, hogy a fejemben érezzem.

Nahh, végre sikerült egy használható és mindkettőnknek kivitelezhető időpontot találni. 

Már tényleg alig bírtam magammal. Két nap feszített tempó, egy halom ide-oda tologatott feladat és persze az odaút elmebeteg idegeskedése után végre leparkoltam a panziónál. Közvetlen mellette álltam meg ...ő már az autója mellett várt. Ott állt végre egy lépésre tőlem és azonnal tudtam, hogy megérte, bármi vonzata lesz is a kis félnapos lazítássomnak.
Csak nézett és tett szótlanul egy lépest felém. Megölelt és egészen mélyre döfte belém a tekintetét. Ahogy az ajkai elérték az enyém, szinte hang nélkül rám lehelte, hogy: "Szia..."

Ahogy a szemével belémhatolt és ezt az egyszerű kis szót kimondta, gyakorlatilag túl is voltunk az első szerelmeskedésen. Olyan mélyről, olyan mindent elárasztóan tört fel az eddig elfojtott vágy, hogy egyszerre mindenhol szétáradt a testemben. Komoly kihívás volt a szobáig vezető út.

Őrjöngő, azonnal beteljesedni kívánó gyönyör kínzott, de közben csak állni vágytam és nézni a szemét. 

Teljesen megbabonázott. Még sosem nézett így rám. Ilyen mindenen áthatoló, mindent körülölelő
szenvedéllyel. Fogalmam sincs a perc hányad része alatt voltunk teljesen meztelenek, mert csak a szeme számított.
Leültem az ágy szélére és csodálattal néztem ágaskodó farkát. Majd megvesztem érte, hogy mélyen a torkom legmélyére toljam, de ehelyett csak a nyelvem hegyével értem hozzá és a nedves ajkaim között kipréseltem, hogy: "Szia..." Persze ezután elkezdtem mohón csókolni, de közben a tekintettemmel végig a szemeit kutattam. Teljesen elárasztott a gyönyöre.




Még soha, semmivel nem baszott meg így, ilyen mélyen mint most a szemével 

Elképesztő élmény volt. Annyira kívántam, hogy tényleg bele akartam halni. Nemcsak a puncim, a szám, hanem minden egyes sejtem, minden gondolatom kéjért kiáltott és élvezett el valahányszor mélyebben belém nézett.




A legtökéletesebb beteljesülések egész sorát éltük át. 

Sokszor csak ringatóztunk a gyönyörben egy óceánjáró hajó fenségességével, máskor egy vad ménes tarot le bennünket és bármikor kicsit távolabb kerültem volna tőle, felnéztem és ő úgy hatolt belém és tartott fogva a tekintetével, hogy az összes  zsigerem örömujjongásban tört ki. És közben minden "visszatérésem" megüdvözölte egy "sziával".







Hát, mit is mondhatnék még? ...SZIASZTOK! ;-) "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése