2016. június 13., hétfő

(+18!) "Hallom, frigid vagy!" - "Csak a rossz nyelvek szerint!"

A valaha volt legigazabb vicc a szextréfák között.


Egy ideig csak szimplán röhögtem rajta, majd elkezdett leesni és baromi nagy erővel be is csapódott.


Basszus! Tényleg!


Mégis ki a fészkes fene tud rápörögni egy álszent punci-csókolóra. És ha nem pörögtem rá, várhatjuk, hogy a fagyi visszanyaljon.
Mondjuk, azt itt most gyorsan hozzáteszem, hogy ez nem férfi-nő  kérdés. Az emberek jelentős része nem túl sok hangsúlyt fektet a nyelvi kifejezésre. Nem A nők vagy A férfiak, egyik nem sem!

Anikó szerint:

Nem tudom, hol, melyik szextankönyvben volt ez leírva, de valahogy sorra bukom orra az orális analfabétákban, akik szerint a szájjal kényeztetés pusztán az előjáték része. Mi vaaaan??? Hihetelen gáz. Essünk túl rajta gyorsan, valahogy és majd a többi jó lesz?! De mitől lenne utána jó a többi?

Például az Ákos. 

Ultra menő, ultra jóképű, ultra öntelt pöcs. Ettől mondjuk még lehetett volna jó, de nem volt sajnos. Teljesen konkrétan képtelen volt a nyelvét  használni. Még "kamunyalás"-nak sem volt nevezhető orális közeledése. Egyszerűen annyira lehangoló volt, hogy én, aki még attól is térdig nedves leszek, ha a szomszéd asztalnál kimondják a szex szót, szóval én, olyan lettem mint a szahara.

Szerintem a puncim még azt a nedvességet is visszatartotta, ami a puszta működéséhez szükséges, nemhogy pluszt termelt volna. Hát perszehogy fridzsider lettem egy pillanat alatt.


Pedig intim kapcsolatban lenni valakivel a legjobb tükör. 

Csak most nem a tükörkép a lényeg! Hanem a visszatükrözött kép hatása. Az, hogy mit tudtok kihozni egymásból, hogy milyenné válsz általa.

 A te vágyad kelti ugyan életre, de az ő élvezetétől lesz a szád egyre mohóbb és a gyönyörötök egyre határtalanabb.

Szóval nincs jó punci, vagy belevalóbb farok. Két ember van, akik vagy felhangolják egymást vagy le.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése