2016. június 8., szerda

(+18!) Intim fejlövés.....avagy a "szétbaszom az agyad" létjogosultsága

Vannak pillanatok, amikor a jólneveltség egyszerűen kiveri a biztosítékot.


És tényleg....

Judit


"Minden mondatom túlzásnak fog hangzani, pedig esküszöm, a valóság sokkal átütőbb volt, mint ahogy azt szavakkal el tudnám mesélni.

A harmadik randinknál tartottunk. 

Vagyis épp ez volt a harmadik. Mondjuk már az első is pont olyan volt, mintha mindig együtt lettünk volna, szóval a szobába lépés után cirka 30 másodperccel már anyaszült meztelenül álltam és élveztem csókjai áradatát. Fesztelen és őrületes volt az egész. Annyira magával ragadó, egyértelmű és lehengerlő volt minden mozdulata, hogy a testem pillanatok alatt változott egy oltári nedves, forró, követelőző puncivá. Igen, konkrétan az egész testem. Egyetlen porcikám sem volt, ami nem a gyönyörért könyörgött azonnal.

És megkaptam. Ráadásul valami olyat, amiről azt sem tudtam, hogy létezik.


Keresem a szavakat, de nem könnyű. Azt hittem velem már nem tud olyan történni, amitől így elfogynak, de szerencsére mégis így alakult. Sosem voltam egy gátlásos lány. A szexualitásom minden szegletét igyekeztem kihasználni és átélni mindent amit csak a testem által lehet. Amióta az eszem tudom maszturbáltam. Kamasz koromra gyakorlatilag egy időzített orgazmusbomba voltam.

Bármilyen helyzetben, bármikor képes voltam csúcsra juttatni magam. Megvolt minden, amit valaha elképzeltem. Édeshármasok, nők, férfiak csúcsorgazmusok, többszörös orgazmus, spriccelős, érintés nélküli...szóval tényleg igazi kéj-királynő voltam.

Vagyis azt hittem. Vagyis, amit az akkori tudásom szerint erről gondoltam


Legalább egy órája szerelmeskedtünk már, amikor egyszercsak lazán a hátamra fektetett és átvette az irányítást a testem felett. Annyira extázisban voltam és annyira izgató volt az egész. Úgy csókolt és simogatott, hogy többször az ájulás határán voltam. Fogalmam sincs hányszor élveztem el és hányszor voltam hosszú percekig a csúcson lebegve, amikor egyszercsak minden elveszett. Nem vicc, Minden! Teljesen elvesztettem a kapcsolatot a külvilággal.

Nem olyan volt, mint amikor elájulok és belezuhanok a szürke semmibe, hanem egy fantasztikus ragyogó, fényes repülés. Azt hiszem egy kicsit meghaltam. Ha fizikailag nem is, de a tudatom valami olyan állapotba és szintre került, ahol még sosem jártam.

Minden ragyogott, forró volt és szárnyaló. 


Biztos rosszul fogalmazom meg, de valami olyan érzés volt, hogy nem a testem, hanem az agyam élvezett el. Egyszerre volt ijesztő és csodálatos. Sosem gondoltam, hogy ilyen érzés lehetséges. De most tényleg nem tudtam, hogy hol vagyok. Egy hatalmas, őrült agyelhagyós orgazmus volt, a testemen kívül, valahol az elmém legmagasabb szintjén.
Ránéztem és ragyogó szemmel csak ennyit mondott: Isten hozott! Hát ilyen ez...

Megszólalni persze nem tudtam, de pont így éreztem magam.




A totális odaadás, a teljes kontroll elengedése, az amit még sohasem mertem megengedni magamnak.

Mindent átadtam. Az ő vágyai az én élvezetemmel összeolvadva valami olyan hatalmas erővel robbantak a testemben, ami minden eddigi szegényes elképzelésem felülírt a szexszel kapcsolatban. Napokig csak lebegtem a felismerésben és persze az élményben.


Varázslatos volt a Határtalanság felismerése és hihetetlen, hogy bennünk lakik. Mindenkiben. Vagyis, ha bennem igen, valószínűleg benned is.

2 megjegyzés:

  1. Ha Te tényleg nő vagy, akkor egyetlen ölelésed többet ér a világ minden kincsénél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem tűnik úgy az írásaimból, hogy nő vagyok?! Ha jól értékelem, akkor pozitív értelemben írtál és akkor köszönöm szépen a hozzászólásod! :) (bocsánat, de kénytelen vagyok némi szkepticizmussal kezelni a bejegyzéseket, sajnos :( )

      Törlés