2016. június 4., szombat

Levél Áginak....

H.Áginak....

November 4, 2010 at 4:33pm
............
Van egy tekintélyes méretű bejárati ajtónk, mely eléggé ki van téve környezeti hatásoknak. Veri az eső, tűzi a nap, tombol a nyár, meg jönnek mínuszok, bent meg fűtünk ugye. Szegény úgy reagál, ahogy tud. 
Hol erre vetemedik, hol arra…bedagadt, szorul, vagy nem záródik, szóval sok kellemetlen percet okoz ártatlan vendégeink számára.

Történt a minap, hogy egyik kedves (férfi) vendégünk reggel ki akarta nyitni, de nem sikerült Neki.Odahívott, és együttes erővel kinyitottuk, és meg állapítottuk, hogy valamiért az egyik zárnyelv (amiből van rajta 3) nem mozdul elég könnyen…Mondtam Neki, hogy semmi gond, maradjon egy percet, hozom a WD40-em!Visszaértem, kezemben a megmentő olajspray-vel, Ő meg úgy nézett rám, mintha szellemet látna, majd hirtelen ezt mondta:-Ne haragudjon, de én nő szájából ilyen szép mondatot még nem  hallottam!  -Milyet?? -kérdeztem értetlenül, szőkén-Hát, hogy WD40!

WOW! :D

Szóval Kedves Ági! Francba a szalaggal, a vacsival meg a pillarezgetéssel…….hiába a mindenféle kézikönyv, szart sem tudunk a pasikról!!
 :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése