2016. május 25., szerda

(+18) Adok-kapok Jóasszony módra

Kezdem a végén és akkor máris inkább jótanács, mint szimpla történet a mai szösszenet.




Barbi a szexőrült, gyönyörmániás nő is volt valaha kezdő. Ma már megteszi magának azt a szívességet, hogy a szája helyett a rezgéseit figyeli a férfinak, aki előtt hanyattdől a szerelem oltárán.

És egészen pontosan ezt kívánja nektek is!



"Őrület volt. Imádtam a farkát. Az első perctől, ahogy a kezeim közé fogtam teljesen a rabja voltam. Csókoltam, simogattam nyaltam, olyan mélyen nyeltem a torkomba, hogy majd bele fulladtam. Annyira izgatott, ahogy hörgött és káromkodott. Totál odavoltam. Vagy ötven perc eget rengető száj és kézimunka után kábé az agyam is szétlőtte. Úgy imádtam érte, mint talán még soha semmit.

Megrészegülve bújtam volna hozzá, amikor is azt mondta:

-Uhh bébi! Köszi! Most én jövök! -és egy laza mozdulattal hanyatt döntött az ágyon.
-Mi??
-Rakd szét a lábad! Add a puncid
-Mi az, hogy te jössz??? Ez nem egy kibaszott üzlet!

Kurva gyorsan józanodtam ki. És persze folytattam:
-Ha nem döglesz meg azért, hogy a lábaim közé vesd magad, menj a francba. Engem nem lehet "most én jövök" módra kinyalni. -ilyen gyorsan még nem hagytam el pasit és lakást, az biztos.

Azóta soha többé nem bújtam ágyba olyannal, aki nem "érdemelt meg". Ha igazi örömet akarsz Te se tedd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése