2016. május 3., kedd

Azok a csodálatos gyerek agyak! Nameg a krokodil!

Az autók, munkagépek, közlekedés vitathatatlan központi hármasán túl, egyre többször az állatok vannak porondon, a fiúknál, mostanában.



"Hol lakik? Miért? Mit eszik? Miért? Mikor megyünk oda megnézni? Miért? Mennyire veszélyes? És be tud jönni a házunkba? Miért?" -ja néha, miért nem.


Épp a krokodil volt a téma



Lássuk be, a veszélyes állatok akkor is sokkal izgalmasabbak, ha nics túl sok esélyünk összefutni velük a kertben, szóval töviről-hegyire megbeszéltük a félelmetes fenevadat. A végére, hogy-hogynem a kicsinek az lett a konklúziója, hogy ő bizony, meg fog egyet simogatni.








Magyarázom tovább hát, hogy azért nem olyan kedves, mint a rajzfilmben, szóval, majd Nyíregyházán, biztos lehet benne, hogy nem fogom megengedni neki, hogy megsimogassa.





A nagy persze folyton közbevágott, megkérdőjelezhetetlen tudását fitogtatva, hogy: DE!


-De, kicsim, tényleg nem fogunk krokodilt simogatni.
-De!
-Dehát veszélyes. Most mondtam el pont, hogy gyors, erős, és őrület hegyes fogai vannak.
-Dehogy gyors!
-Ó debizony! Csak úgy néz ki, mintha lomha lenne, de hidd el nekem, nagyon gyors. Keresek majd neked róla egy videót.
-Hogy lenne már gyors?
-Csupa izom. Hogyne lenne gyors és nagy is.
-Anyaaa! Hagyd már! Még én is sokkal nagyobb vagyok nála (4,5év), hát a krokodil fekve megy!



Nos....mit is mondhattam volna erre?! És tényleg!

:D (azért sírtunk a röhögéstől, be kell vallanom)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése