2016. május 29., vasárnap

Hej!! Haj-bókolj bátran!......avagy mondtad már valaha a pasidnak, hogy gyönyörű?!

Miért ekkora para? 

Hölgyeim! Ismét a "jótanács" jön az elejére: meg kell tanulni őszintén bókolni




Napok óta tart fogságban az élmény.
Szerintem téged sem fog hidegen hagyni.



Anita:

 "Nincs mit ragozni az ügyön, szex volt az első csetelésre. Minden a helyén. Eszünk, igényeink, vágyaink, korlátaink és a vágy, hogy ezeket mind elveszítsük. Együtt.

Nem volt találkozás azonnal, de annál szenvedélyesebb lett, amikor összejött. A fizikai távolság és a kénytelen programozás, csöppet sem vett el az esemény fényéből.


Sőt! Ragyogó, csillogó és minden univerzumon átívelő volt az élmény.


Eszem elveszítve fedeztem fel azt, amire hetek óta vágyódtam 

Mindent azonnal és nagyon akartam és szerencsére Ő is. Habzsoltuk egymást és tobzódtunk az élményben.
Mindent elárasztó, mindet elsöprő és mindent felülíró volt.

És pont ennyire volt megnyugtatóan ismerős, nyugodt és harmonikus. Az újdonság varázsa és az ősi felismerés, bombaként robbant a kis hotel szobában.



Az első találkozásnál annyira természetes volt minden, hogy egyszerűen nem voltak korlátok

És mivel nem a visszafogottságomról vagyok híres, ennek azonnal hangot is adtam. Nemcsak a szerelmeskedésünk volt zajos, de az összes felismerés is, ami rám zúdult abban a pillanatban.
Szeretem az őszinteséget és vannak pillanatok, amikor egyszerűen ki kell mondani. És ez, egy nagyon ilyen"ami a szívemen az a számon" pillanat volt. Szemérmetlenül ódát zengtem a farkához.
Nadehát ez, szerintem nem akkora dolog. Örültem, hogy olyan, mint a képeken és örültem, hogy annál sokkal ügyesebben is bánik vele...

Kis kiegészítés...

Hogy nem tizen-, nem húszon- és nem is harmincon évesekről beszélünk. Vagyis mindketten elmúltunk negyven évesek... És akkor, a kis üdv-monológom kellős közepén félbeszakít:

- ...hogy gyönyörű a farkam?! - nagyon valódi megdöbbenés volt a szemében
- Őrülten! - lihegtem
- Hát, ezt nekem még soha senki ne mondta...
- Most szívatsz?!
- Nem. Tényleg nem.
- Dehát gyönyörű!!!!! - képedtem el

Persze ettől még gyönyörűbb lett a kis vallomásom és mindkettőnkben új dimenziókat nyitott meg. De tényleg nem értem, hogy hová vesznek el ezek a mondatok?!

Miért nem mondjuk??? Miért nem mondjátok???? Csajok! Nők! Asszonyok! Na ne mááár! 



Ez az egyszerű szó, égbe emel bármilyen férfit. 
Gondold végig! Te mire vágysz? Ő sem vágyik, sem többre, sem kevesebbre!
Tanuld meg végre a bókokat megfelelő módon és helyen fogadni és bánj az osztásukkal sokkal bőkezűbben! Egyszerű! 
Ami szép az szép! 
És örömet szerezni a világ legfantasztikusabb élménye. Nem fog fájni, biztos lehetsz benne! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése