2016. május 23., hétfő

Vak vezet világtalant....avagy: na akkor most ki a hülye?!

Ismét ékes gyöngyszemre bukkantam beszélgetéseim során. 


Gyöngyszem, mert egyedülálló és hihetetlen.
Ékes, mert ennél jobb bizonyítékot keresve sem találhattam volna arra, hogy 'teremtés koronái-kontra egy üde punci' ügyben, mekkora vesztésre van ítélve a férfi nem.




Gabi mesélte a történetet, akit lehet, hogy Ildinek hívnak, vagy Eszternek....
A neve elhallgatása azonban semmit nem csorbít a sztori valódiságán.








"Társaságunk oszlopos tagja, Gergő. Ereje teljében lévő, jól szituált, ötvenes férfiember.

Elég élénk társasági életet élünk, és jó barátok is vagyunk, úgy gondolom. Legalább heti egy vacsora, hétvégék, hol itt-hol ott, szóval tényleg elég sokat találkozunk.






Gergő házassága egy vicc. Vagy inkább egy tragédia?! Ki tudja? Dehogy soha az életben nem működött az biztos. Mindketten áldozatként hajtották fejüket rabigába, a szent oltáron. Ritkán mondok ilyet, de nekik nagy kár volt. Jól ismerem a feleségét is. És külön-külön igazán elragadóak. 
Mondom külön-külön, mert ha 2 lépésnél közelebb kerülnek egymáshoz az maga a pokol. Soha egy rossz szót nem hallottam tőlük a másikra, vagy durva összeveszést, hangos szót, de egyszerűen képtelenség mellettük megmaradni. Valami olyan átható, negatív erő keletkezik körülöttük, hogy csak úgy rebbent szét mindenki, ha ők egymás mellé keverednek. 

Nos, hát ennek fényében, nem meglepő, ha a heti vacsorák jó részére Gergőnk rendszerint más kísérővel érkezett. Nem cserélgette őket sportszerűen, de tartós kapcsolatba bonyolódni sem kívánt. 




Végre aztán volt egy lány, aki már többedszerre töltötte velünk az estét. Nikolett. 24 éves. Műszaki egyetemista. 
Egy domina prosti testébe zárt pengeagyú boszorkány. Olyan szemtelenül érzéki volt, hogy esküszöm, nem tudtál másra nézni, ha szembe állt veled.
Nos Nikolett igézgette is Gergőt szorgosan, Ő meg boldogan hagyta is magát.




Mígnem elérkezett egy vacsora, ahová egyedül jött el.
-Hát a gyönyörű Nikinket hol hagytad? -vetettem rá magam persze egyből.
-Szakítottunk.
-Miii? Dehát a mégis miért?
-A szex miatt.
-Mi van?!
-A szex miatt.
-Ha azt hiszed, ez most értem, tévedsz. Kinek volt baja vele?
-Úgysem hinnéd el, ha elmondanám.
-Azért próbáld már meg!
-Egyszerűen nem bírtam. Nem bírtam a tempóját.
-????
-Folyton akarta. És utána is. Én meg már ezt nem bírom. Nem győztem kitalálni mindenféle programokat, hogy ne menjünk azonnal haza. Vásárolni hordtam, meg mindenhová. Már mindent megkapott, amit meg lehet venni. És ha hazaértünk akkor még jobban akarta.




Kitört belőlem a röhögés. 

-Szegény nem győzött hálálkodni, te meg lepattintottad? Most komolyan, hogy ha egy spórolósan élő, egyetemista lányt felszedsz egy nagyon menő, nagyon drága terepjáróval, és az első légyott vad szexbe torkollik, nem gondolod,, hogy az a lány, azt gondolja, hogy itt ez a norma? De legalábbis a minimum elvárás?



-Miért nem vitted elsőre múzeumba?
-Hülye! Láttad, hogy néz ki!
-De ő csak beteljesítette a hozzá fűzött elvárásaidat, nem gondolod?
-???
-Bocs, de te vagy a hülye!
-Hát ezek szerint tényleg a világ barma vagyok.
-Nem én mondtam! ;) "

És én sem mondom! De most erre, én sem tudnék semmi költőibbet kitalálni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése