2016. május 19., csütörtök

(+18!) Egy nagyon-nagyon rossz hír, teljesítménykényszeres férfiaknak.

....avagy, ha követeld és számolod, biztos, hogy nagyon rossz úton jársz


Döbbenet! Nem hittem a fülemnek, amikor Niki elmesélte történetét.
Orgazmus-csaló lányokról gyakran hallani, nade megtanítani a tested a megtaníthatatlanra, ez még nálam is kiverte a biztosítékot.
Remélem ez gyorsan a földre ránt minden elvárásokkal teli férfiembert is.

Hogy mivel nyírhatod ki a leggyorsabban a legszebb dolgot kettőtök között? Figyelj!



"Az első pillanattól, ahogy megismerkedtünk őrület volt vele minden szerelmeskedés. Nem azért mert profi volt, vagy mert én lettem volna gyakorlottabb az átlagnál, egyszerűen működött.
Rám nézett és remegett a lábam. Talán ez a legtalálóbb.
Nem bírtunk betelni egymással és az új felfedezésekkel. Vele mindent akartam, mindent ki akartam próbálni.

És nem csökkent a vágyunk. 

Minden együttléttel csak nőtt az eksztázis. Játszottunk, felfedeztünk éltünk minden mozdulattal.
Majd a mozdulatlansággal.
Majd a játékszerekkel.
Néha meg csak egyszerűn végigcsókolóztunk egy filmet.
Kész voltam attól, ahogy rámnézett. A testem minden pillantására úgy reagált, mint egy időzített bomba.
Olvastunk, kutattunk, hogyan tudunk még több gyönyört adni egymásnak. Egy végtelen boldog lebegésben éltünk.

Eleinte csak elképesztő mennyiségű orgazmusom volt, majd elképesztő minőségűvé is váltak. 

Egyszer egy vadabb együttlét során egyszercsak spriccelve élveztem el, ami addig még sohasem történt. Ákos totál őrületbe esett. Onnantól egyszerűen nem érte be kevesebbel. Ha nem történt meg simán, addig forszírozta a dolgot, amíg megkapta.

Nyilvánvalóan nem volt nekem sem ellenemre a dolog, amíg nem éreztem meg benne a kényszert. Amíg csak az újdonság varázsa és annak újra meg újra átélése és gyönyöre volt benne, addig imádtam. Aztán már valahogy nem annyira.

Úgy kezdett viselkedni, mint egy ejakuláció-kattant hülye picsa. 

Addigra pedig már ő is gyakorolta bőszen a  magmegtartó technikát, tőlem valahogy mindig a"bizonyítékot" várta.
Frusztráló és elbizonytalanító volt. Kezdett a "feladat" elhatalmasodni rajtam.
Ha szóba hoztam mindig azzal érvelt, hogy ezt élvezi igazán.
Ám egyszer azért azt is kinyögte, hogy így legalább biztos, hogy elélveztem, nameg, hogy ezt előtte nem éltem át mással, ez csak az övé. Pffff

Félelmetes, de az addigi vágyam úgy fogyott, hogy legtöbbször már kedvem sem volt "nekiállni". 


Ennél félelmetesebb már csak az a felfedezés volt, hogy tudok ejakulálni orgazmus nélkül is.

Bizony! Volt, hogy a közelében sem voltam, de a sok gyakorlásnak "hála", a törölköző, meg az Ákos egész feje is tacsakos lett. Ő boldog volt, én meg kiégett.




Bepánikoltam. Dühös voltam. 


Tönkretett mindent és hazugságba kényszerített. Legalábbis így
éreztem magam.
Amikor feldolgoztam, hogy nagyon rossz úton járok és azt is, hogy innen ebben a kapcsolatban nincs visszaút azonnal szakítottam vele.




De azóta is igazán nehéz együtt élni a gondolattal, hogy milyen könnyen veszítheted el a tiszta-örök vágyat és gyönyört, egy pillanat hamis bizonyítékért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése